donderdag, januari 29, 2004

Nóóit van gehoord

Een van de meest aparte presidentskandidaten is de 43 jaar oude activist en straattheater artiest Vermin Supreme. (zijn site is momenteel niet bereikbaar)

Vermin Supreme tijdens een anti-Bush demonstratie

Vermin Supreme, wat zoiets betekent als opper tuig, stelde zich op 13 januari 2004 kandidaat, en werd nog op de lijst gezet ook. "Alle politici zijn, goedbeschouwd, tuig. Ik ben het opper tuig en daarom de meest gekwalificeerde deelnemer. Ik ben politicus, dat is mijn werk. En als politicus zal ik tegen jullie liegen, ik heb geen rede dat niet te doen."
Zijn plannen richten zich met name op de tandheelkunde, "sterke tanden voor een sterk amerika" is zijn slogan. Een van de maatregelen: door middel van genetische manipulatie een nieuw apenras kweken, met vleugels, deze kunnen dan aan de slag als tandenfee.
Andere plannen: gratis pizza en bier voor iedereen.

Geen opmerkingen: